dimarts, 24 de gener del 2012

TOTÓ, MANEL VALLÈS, HISTÒRIA SENTIMENTAL A TÍTOL PÒSTUM

Potser recordeu que a mitjans del mes de novembre passat, l'Ajuntament de Cornellà fa organitzar un acte d'homenatge al Totó in memoriam, al qual vaig ser invitat pel meu amic Ramon Bech, crònica de la qual assistència que es va convertir en un post.
Aprofito per mencionar que estúpidament vaig mencionar en el post que Manuel Vallès Totó havia nascut a Cornellà quan jo sabia perfectament que nasqué a Barcelona, concretament al barri d'Hostafrancs; gràcies a qui m'ho va fer veure)

Vaig mencionar al conjunt d'amics assistents a l'acte que en Totó havia sigut entrevistat per Josep Mª Espinàs a TV3 l'any 1987, video que posada a disposició de qui hi tingués interès. El pallasso Àlex Navarro em fa saber que el link a aquesta entrevista és el següent:

http://www.tv3.cat/videos/3203150/Manuel-Valles-Toto

Gràcies Àlex. Us el recomano ja que és un autèntic tresor per assaborir. Una de les múltiples raons és veure l'esposa Rose-Marie com a gran pallassa valedora.